GAMMA 595
Vul hier de gegevens van uw auto in en ontdek welke aanbiedingen en diensten we speciaal voor u en uw auto beschikbaar hebben!
newCartoolLoggedUserAddCarMessage
Als u een ander model kiest, wordt de sessie afgebroken en moet u alle gegevens opnieuw invoeren!
We wachten nog op de ingangsdatum van de garantie. Neem contact op met de klantenservice om de gegevens te actualiseren en toegang te krijgen tot alle services die voor u en uw auto beschikbaar zijn.
Neem contact op met onze klantenservice voor ondersteuning of assistentie.
Kies hoe u de gegevens van uw auto wilt invoeren en ontdek alle beschikbare services en aanbiedingen!
Als u een ander model kiest, wordt de sessie afgebroken en moet u alle gegevens opnieuw invoeren!
We wachten nog op de ingangsdatum van de garantie. Neem contact op met de klantenservice om de gegevens te actualiseren en toegang te krijgen tot alle services die voor u en uw auto beschikbaar zijn.
Neem contact op met onze klantenservice voor ondersteuning of assistentie.
Kies voor 100% zorgeloos rijplezier met onze garantie uitbreidingen voor uw auto!
Bekijk de exclusieve accessoires voor uw auto
Wilt u nieuws, informatie en exclusieve aanbiedingen voor uw auto ontvangen?
Registreer u nu op MyAbarh!
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}}, {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
yourDealerBoxTitle
{{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}
{{selectedDealer.ADDRESS}}, {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{selectedDealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
Bent u op zoek naar informatie of hebt u hulp nodig? Wilt u een offerte aanvragen of een afspraak maken? Neem contact met ons op. We staan voor u klaar!
Het chassisnummer staat vermeld op het kentekenbewijs, op de verzekeringspolis en - afhankelijk van de auto - onder de voorruit, in de motorruimte of in de bodemplaat bij het rechter (voor)portier (onder de vloerbedekking).
Met de Mopar® Connect diensten, heeft u een speciale assistentieservice binnen handbereik om hulp en ondersteuning te bieden in geval van diefstal, een ongeval of pech. Bovendien kunt u van op afstand uw auto lokaliseren en de status controleren van op uw smartphone.
Mopar® Connect services zijn beschikbaar als optie bij aankoop van een nieuw voertuig of als accessoire indien compatibel met uw Abarth. Voor meer informatie over beschikbaarheid en activatie van de services, contacteer uw vertrouwde erkende dealer.
Ontdek nu het volledige gamma aan services!
Mopar® Connect Crash Assistance helpt u 24 uur per dag. Met de Crash Assistance service zal uw auto een impact kunnen identificeren waarop een my:Assistant operator u opbelt en hulp kan sturen naar de plaats van het ongeval.
Als er een probleem is met uw auto, kunt u dankzij Mopar® Connect rekenen op onze wegbijstandsdiensten die specifiek gericht zijn op uw noden en uw wagen. Het wegbijstandsnummer, dat u in de Mopar® Connect app kunt terugvinden, zal u in contact brengen met een my:Assistant operator die de status van uw wagen nakijkt en hulp stuurt naar uw locatie.
Een snelle interventie waardoor u vlot weer op weg kan!
Bevind uw wagen zich niet meer waar u hem achterliet? Mopar® Connect helpt u hem terug te vinden. Dankzij Theft Assistance (anti-diefstal) zal uw auto detecteren bij slepen of kan hulp worden verkregen via een my:Assistant operator. Wanneer u uw wagen als gestolen heeft opgegeven, kunnen de operatoren de GPS-locatie doorgeven en de motor van op afstand stil leggen.
Weet u niet meer of u uw wagen op slot hebt gedaan?
Met de Mopar® Connect app kunt u de portieren vergrendelen of ontgrendelen, waar u ook bent.*
Uw wagen terugvinden op een drukke parking was nog nooit zo eenvoudig. Lokaliseer hem op een kaart in de Mopar® Connect app en vindt de snelste route er naartoe.**
Hou uw wagen in het oog, zelfs wanneer u niet achter het stuur zit! Als u de notificaties activeert, zult u een waarschuwing ontvangen wanneer uw auto een bepaald gebied verlaat of als de bestuurder met te hoge snelheid rijdt.
*Deze functie is niet beschikbaar op auto’s met een alarmsysteem.
**Services waarvoor voertuiglokalisatie vereist is, kunnen worden gedeactiveerd met behulp van de Privacy Modus.
Dankzij my:Car van Mopar® Connect heeft u up-to-date informatie over uw voertuig. Zo kunt u via de Uconnect LIVE app bijvoorbeeld eenvoudig het brandstofniveau of de bandenspanning controleren zodat u elke rit veilig op weg kan.
Bekijk de Vehicle Health Report met handige informatie over de gezondheid van uw auto en tips om de auto goed te onderhouden.
Vraag een erkende dealer om de Mopar® Connect-box in uw voertuig te installeren om de services te kunnen gebruiken en abonneer u met uw persoonlijke gegevens en e-mailadres.
U ontvangt een e-mail met een link om de services te activeren. Registreer u of gebruik uw FCA-account en voer de gegevens van uw voertuig in om de activatie te voltooien.
U ontvangt een bevestigingsmail wanneer de Mopar® Connect-service actief is.
Download de Mopar® Connect-app of krijg toegang tot uw persoonlijke website en gebruik Mopar® Connect-services!
Wanneer de Mopar® Connect-services die actief zijn op uw auto bijna zijn verstreken, kunt u deze naar uw eigen behoefte verlengen.
Verlengen kan op twee manieren:
- LIGHT, u verlengt de module My: Car and My: Remote
- FULL, u verlengt de module My: Car, My: Remote en My: Assistant
U kunt deze services verlengen voor een periode van 12, 24 of 36 maanden.
Vraag naar de mogelijkheden voor uw auto of maak gelijk een afspraak bij uw dealer.
Uconnect™ LIVE is een reeks online services voor onderweg die speciaal zijn afgestemd op veilig gebruik in de auto.
Met het touchscreen, de bedieningstoetsen op het stuurwiel en spraakopdrachten kunt u muziek opzoeken en afspelen, informatie opvragen en nog veel meer terwijl u uw blik op de weg gericht houdt.
De nieuwe online functies van Uconnect LIVE maken autorijden niet alleen een stuk makkelijker, maar ook leuker!
Als het Uconnect-systeem van uw auto is uitgerust met navigatie, krijgt u via TomTom LIVE-services actuele informatie over het weer, files, snelheidscontroles. Zo zit u een stuk rustiger achter het stuur!
Hebt u vragen over Uconnect™ LIVE?
We helpen u graag verder!
DOELEINDE EN PROCEDURE VOOR DE VERWERKING VAN PERSOONSGEGEVENS
De persoonsgegevens die u hebt verstrekt ("Gegevens") worden verwerkt voor de volgende doeleinden:
De Gegevens kunnen worden verwerkt op papier, op geautomatiseerde of elektronische wijze, waaronder via post of e-mail, telefoon (bijvoorbeeld geautomatiseerde telefoonoproepen, SMS, MMS), fax en elk ander middel (bijvoorbeeld websites, mobiele apps).
GEVOLGEN VAN HET NIET MEEDELEN VAN DE GEGEVENS
Het verstrekken van de Gegevens is nooit verplicht. Als de Gegevens die als “verplicht” zijn aangeduid niet worden verstrekt, wordt de Onderneming echter belemmerd in het leveren van de Dienst. Aan de andere kant, als u de Gegevens die als “optioneel” worden aangeduid niet meedeelt, zal u toch toegang hebben tot de Dienst.
ONTVANGERS VAN DE GEGEVENS
De Gegevens kunnen worden verwerkt door natuurlijke personen en/of juridische entiteiten die handelen namens de Onderneming en op basis van specifieke contractuele verplichtingen, gevestigd in EU-lidstaten of in landen buiten de EU.
De Gegevens kunnen aan derden worden doorgegeven om te voldoen aan wettelijke verplichtingen, om te voldoen aan het verzoek van een overheid of om de rechten van de Onderneming uit te oefenen voor gerechtelijke autoriteiten.
GEGEVENSOVERDRACHT BUITEN DE EUROPESE ECONOMISCHE RUIMTE
Binnen het kader van haar contractuele relaties kan de Onderneming de Gegevens overdragen naar landen buiten de Europese Economische Ruimte (EER), inclusief het opslaan ervan in databases die worden beheerd door entiteiten die optreden namens de Onderneming. Databasemanagement en gegevensverwerking zijn verbonden aan de doeleinden van de verwerking en worden uitgevoerd volgens de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming.
In het geval dat de Gegevens buiten de EER worden overgedragen, zal de Onderneming alle passende contractuele maatregelen nemen om een adequate bescherming van de Gegevens te garanderen, waaronder - onder andere - overeenkomsten gebaseerd op de standaard contractuele clausules aangenomen door de Europese Commissie om de overdracht van persoonlijke gegevens buiten de EER te regelen.
VERANTWOORDELIJKE VOOR DE VERWERKING EN FUNCTIONARIS VOOR GEGEVENSBESCHERMING
De Verantwoordelijke voor de verwerking is FCA Italy S.p.A., met maatschappelijke zetel te Corso Giovanni Agnelli 200 – 10135 Turijn, Italië.
U kunt contact opnemen met het team van de Functionaris voor Gegevensbescherming op het e-mailadres dpo@fcagroup.com
BEWARINGSTERMIJN VAN DE GEGEVENS
De Gegevens die worden verwerkt om de Dienst en de klantentevredenheid te verlenen worden door de Onderneming bewaard gedurende de periode die strikt noodzakelijk geacht wordt voor deze doeleinden. Met betrekking tot de Gegevens die worden verwerkt voor de levering van de Dienst, kan de Onderneming deze Gegevens gedurende een langere periode opslaan, wat noodzakelijk kan zijn om de belangen van de Onderneming te beschermen met betrekking tot mogelijke aansprakelijkheid in relatie met het leveren van deze Dienst.
Gegevens die worden verwerkt voor marketing- en profileringdoeleinden worden door de Onderneming bewaard vanaf het moment dat u toestemming geeft tot op het moment dat u de toestemming intrekt. Eenmaal de toestemming is ingetrokken, worden de gegevens niet langer voor deze doeleinden gebruikt, hoewel ze nog steeds door de Onderneming kunnen worden bewaard, in het bijzonder indien nodig om de belangen van de Onderneming te beschermen in verband met mogelijke aansprakelijkheid in relatie met deze verwerking, tenzij hierover door de bevoegde Toezichthoudende Autoriteit verduidelijking wordt gegeven.
UW RECHTEN
U kunt de volgende rechten uitoefenen: